Friday 3 January 2014

who is him?? he is someone had taken my heart :3


ASSALAMUALAIKUMMMMMM <3


taktahu lah siapa him tu kan ?? maybe mr. Right ,, kiteorg kenal tak sampai setahun pon lagi,, baru 7bulan,, baru je lagi kan,, tapi entah lar, kami masih lagi dalam perkenalan,, macam-macam rintangan dah aku lalui,, acewahh,, mula-mula kenal juz sebgai kawn,, entah mcm mane entah boleh friend ngan dy at fb,, dok main-main poke je dgn dia, pastu lame punye lame punye lame dia tego ak, dah org tegor ak jawab kan jelahh huhu so dari situ kiteorg kenal lahh, bertarikh 10 mei 2013, kuikuikui :$ of kos lah engat kan hihihi mula mula kiteorg jarang sngat mcj nye,, sampai lah haritu kiteorg berjumpa, tapi yang dirancang lah,, aku keluar bukan berdua dengan dia tapi kiteorg keluar dengan kawan kawan aku (teha, aina n pe'ah), ak dah cakap kat dyorg jgn sesekali nak tinggal ak berdua dengan dia,tapi hampehhh punye kawan,, lagi aku ckp lagi ditinngalkan nye hahahaha :/  lepas kiteorg dah jumpe sume bgai lagi lah rancak kiteorg dok mcj gitu, tapi ak bese je ponn,, juz niat aku nak berkawan,, bak kate org kawan biar beribu kn huhu tapi tak sangka lak dy dah dah lame lame berkawan boleh jadi sampai skang huhu dia dah ehem ehem :)



eh! eh! eh! jgn salah faham yer , kiteorg tak kapel k walaupon ramai kawan kawan aku cakap ak kapel, tapi kami tidak sama sekali KAPEL,, tengok nie >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>


hamboi! gatai kauuu kahkahkah :) sampai menikah terus,, gatai nohhhh , dak bukan macam tu, memang aku taknak kapel, tapi sekarang kami tengah berkenal-kenalan, memang mak pon dah tawu, tapi lambat lagi gituuu.. so kite tunggu ad jodoh tak kemane kan, sekarang kita hanya mampu berdoa :angel tapi bayak jugak la rintangan kiteorg hahaha tapi alhamdulillah , tapi nak taw tak mcm mane boleh baik selepas beberapa lame jugak lah kiteorg asyik dok gadoh jekk hehehehe , dengar lagu nie >>>>>


*Papinka - masih mencintainya <3

haaa! lagu nie lah,, memang sedih tapi best lagu niee hehehe saya suke saya suka :e so lepas nie kite kene >>>>>>>>>>
 

heheheehhehehe malu pule saya :$ tapi takpe juz share je hehehe

#UNTUK AWAK hehe
*tak kire suke kpo ke tak,, bace jelahh huhuhuu :mj



        

kita taaruf kan ?? :)


            

*dah la awokkk,, takde idea nak keluo dah.. bace jelah sendiri k hhuhuhuhu 
kita hanya mampu berdoa je sekarang :)


*aminnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn :angel

~~WASALAMM~~







No comments :

Post a Comment