Saturday 7 June 2014

EGOKAH ?? SORRYY ...............

~ASSALAMUALAIKUM~


Ego ??? haaaaa apa tu ego ekk ?? Ego tu persepsi seseorang tentang harga dirinya, yg seterusnya mempengaruhi keyakinan dirinya. entah laaa nie main copy jep. hehehe ada yang kate ego laki ni lagi tinggi dari perempuan, and ada yang kate ego perempuan yang lagi tinggi dari laki. alahhhhh semua same jep, dua dua ada kelebihan dan kelemahan masing masing kan. so senang citer kita same same ego. just pendapat lah kan. hurmmmmmm 

Disebalik idea nak update pasal ego ni sebab entahh lah,, aku ni ego sgt ke sampai jadi macam ni?? mungkinlah kott.. aku tak boleh nak tipu diri aku yang aku memang jadi diri aku sendiri. aku nie pemalu sgt ke ?? mengade ngade sangat ke ?? sikit sikit nak merajuk sikit sikit nak marah sikit sikit nak tu sikit nak ni,, hurmmm tinggi ke ego aku ?? TINGGI KE ????!!!!! 

"Apa perkara yang buat awak malu ?"  
pertanyaan yang aku sendiri tak tawu nak jawab. byk sgt yang boleh buat aku malu. nak buat macam mane dah sememang nye aku malu untuk cakap "Saya sayang awak", "Saya rindu awak", "Saya cinta awak", sedangkan "Saya suka awak" sekalipon sgt malu untuk aku cakap. kenapa ?? kenapa ? entahhh aku sendiri pon tak tahu kenapa? jgn tanya kenapa? kalau nak jugak tahu kenapa just perhatikan perwatakan aku, just cuba untuk memahami aku, cuba terima aku kalau boleh terima aku, dengan tanpa aku berkata "KENAPA". 

perempuan yang ada kat dunia ni semua berbeza beza, ada yang macam tu ada yang macam ni, and macam macam lagilah, tapii aku jenis yang macam mane ?? pikir-pikirkanlah, aku tetap aku. tak de ape yang boleh nak ubah aku. :'(

awakkkkkkk.....
soriiii maybe awak dah bosan kot dgn saya, dengan perangai budak-budak cam ni kan, tak matang langsung, saya tawu kadang-kadang saya macam buat awak rimas, buat awak tak suka, saya sedar, tapi tulah diri saya yang awak akan kenal. saya mintak maaf sgt sgt selalu nak pksa pksa awak. ermmmm asyik nak merajuk je kan. ego saya tinggi kan.. semua taknak mengalah. semua saya je nak menang. entahh laa taktawu ape yang saya pikir skang nie, awakkkkkk.. i just want to say that i'm sorryyyyyyyyy.....





apa motif aku sebenar nya nie ?? aiyoyooo,, mengade kan, baru sikit cam nie dah ngade lebih lebih,, haihhhhhhh maybe dengan cara aku tulis blog nie dapat lah aku nak luahkan isi hati aku yang tak mampu aku nak keluarkan dengan kata-kata. so aku mintak maaf kalau ada yang aku cakap ni mengguris hati sesape. sekarang aku kne kool jep k. aku bolehh munyerrrr :) aku kuat aku dah besar ;)



~WASALAM~

No comments :

Post a Comment