Monday 8 December 2014

09 Disember 2014 (selasa)


Assalamualaikum :)

Sape je yg bace blog aku ni ?? angkat tangan,, huhu *angkat tngan sendiri* aku buat blog ni utk suke suke je sebenarnya. dok nak merapu sensorang semua at sini jelah, hoho sape yg bace tu naseb lah ayat tunggang langgang hoho lagipun takde ape sgt pon kan.. huhu

okayy.. arini nak citer pasal aku lahh hoho sekarang aku dah nak habes dah belajar dalam sem 3 ni. perghh!! sem 3 ,, bapakk aa stress die, lagi stress baq hang.. dengan group project nye, dengan esaimen nye, dengan presentation nye, dengan debate nye mcm mcm lahaii.. stress mase belajar perkara biasa kan. aku try nak menyesuaikan diri dgn stress yang sebegini. baru sem 3 dah stress cam ni ape lagi kalau sem 5 6 7 nnti.. lagi lah,,, so aku try kawal stress aku..

tapiiiiiii...... aku dok kawal kawal kawal takleh jugak,, jadi tak terkawal jugakk,, wakakaka sian at kesayangan2 ku, wakaka terpaksa layan budak yg kuat nanges ni.. wakakabtw thanks sgt2,, iolss terharuu sgt,, heehehe

walaupon aku ni nanges je keje nye still ade org nak layan,, kuikuikui takpe lahh, rezki aku ade org yang still sayang aku walaupon aku ni ade byk kekurangan nya. alhamdulillah :)

memang aku tak tipu, siyes sem ni agak meng'sress'kan jugakk aa.. lagi nak final lagi tulah nak kne antar mcm2 esaimen dengan project lagi, quiz lagi   mcm2 aa. tapi nak buat cemana adat sebagai seorg yang bergelarstudent kan. so terima lah dengan reda wahai hati.. sekarang aku tengah bertungkus lumus nak cari point utk debate aku nnti.

berbekal kan tidur 2 jam ptg tadi, aku gagahkan jugak malam ni stay up utk buat kerja yang menimbun ni. boleh dikatakan stay up ke ?? ahahaha padahal tak tidur pon, abeh aa esok jadi mata panda. huhu aku dah mnum nescafe mang jadi tak ngantok a citer die, hahaha ni dok update blog sebab otak rasa dah tepu. so rehat sekejap.. harap sgt pagi esok tak jadi pape. huhu

kawan kawan aku risau kat aku , takot nnti aku migrain but aku try lawan utk teruskan perjuangan aku utk sem 3 ni. sikit lagi nak abeh perjuangan student sem 3! FIGHTING!!  so aku gak boleh give up terlalu awal. walaupun 2 3 hari sebelom ni hampir give tpi bile engt mak ayh at rumah bertungkus lumus utk masukkan aku kat uum ni. aku kuatkan semangat utk tempuh semua ni berbantukan support dari kesayangan ku :) muahhh cikeddddd awok awok semuaaa,, hehehe

okay lah nak sambung buat kerjaan yaa ibuk ibuk bapak bapak. heeeee aku rehat cume bentarrrrr ajaaa. hohoho mane dtg minah indon ni kan, wakakaka daaaaaaaaaaaaaa

updated by:
Bebe
5.24am :)

No comments :

Post a Comment