Friday 31 January 2014

hurmmmmmmm,, ape yang aku nak sebenar nye nie ?? -_-




gambaran utama,, hurmm taktaw nak cakap macam mane,, malam nie boleh dikatekan stress jugakk lahh. nak cakap tak sampai hati, tak cakap aku yang tak boleh nak kawal rase marah nie, hurmmmm entah lahh ,, nak citer kat kawan kawan , dah malam sgt dah,, hurmm nie tampat mengadu ,, hurmm tapi tak boleh nak cerita semua  nanti ade yang terasa, aku taknak gadoh2 camnie.. dah selalu sgt dah nak marah marah,, aku tak taw lah mcm mane nak kawal perasaan tu..kalau dah suka tu, tunjuk beno yang aku suka, kalau dah benci tu kadang2 tunjuk jugak lah yang aku benci,, kalau sedih, lagi lah, haha sampai takde mood abes,, semua abeh, nak buat ape pon tak jadi,, nie dok stress.. aku tak taw ape yang aku stress sgt tapi mungkin bnde tu kecik je kot,, entah,, nie lah aku bnde kecik pon nak stress,, tapi tak leh,, nak stress jugakk huwaaaaa entah lahh mungkin aku jenis tak leh terima bile orang buat aku tertunggu tunggu,, tapi aku tahu aku pon tak perfect mane pon, ade jugak buat orang tertunggu tunggu tapi entahh lah, kadang kadang aku kene think positif jugak kan,, tapi kalau dah selalu sgt think positif nye, takde ape lagi,, hurmm entah lar,, sampai mane nak pergi doa2 jelah semoga berkekelaan aminn,,



k lah,, taknak panjang panjang,, aku juz nak luah kan je ape yang aku rase,, aku tak leh nak luah kan kat sape2 lagi,, so pendam sendiri, tapi nie mcm tak penda sendiri dah, hurmm tapi nak buat mcm mane aku memang bukan jenis boleh pendam kan rase,, aku jenis nak citer kat someonne :) hurmm tengok lah mcm mane,, semoga aku kuat untuk terima cubaan nie aminnnn  :')

dah daa daa .. maaf takde nak ade mood sangat.. tengah menghepykan diri sendiri :) 

wasalammmm 

No comments :

Post a Comment