Friday 6 May 2016

Y.O.U. A.R.E. N.O.T. A.L.O.N.E

ASSALAMUALAIKUM 

You are not alone ??
yeppppp, i'm alone right now :'(
sangat2 rasa sensorang jeee sekarang ni 
sebelum ni ade tempat utk aku supaya aku tak rasa keseorangan :'(
but know i'm not feel it :(

yuppppp, aku berlagak okay,
aku berlagak aku baik-baik je,
aku berlagak aku takde masalah,
aku berlagak aku happy,
aku berlagak aku sihat,
aku berlagak aku tak menangis,
macam-macam lagilah aku berlagak,
nak buat mcm mana tu je mampu buat masa sekarang,
menangis dalam diam, 
maybe it can make me feel better,
but not really,
:'(

Sahabat ???
yerrrrrr aku tawu,
aku kenal dia macam mana,
sekarang ni pon tengah bz,
aku malas nak kacau,
aku malas sangat nak bg dia susah hati,
aku taknk bagi dia serabut dengan masalah aku yg kecik ni,
alahhh, setakat alone je kan:)
it sokey :')

kawan uum ???
hurmm bukan senang aku nak cerita semuanyaa dekat org,
walaupon kekadang orang rasa aku ni suke bercerita hal itu hal ini,
cerita jee, tapi cerita sambil gelak-gelak, 
happy-happy,
so takde feeling sangat pon 
and tak fikir pon nak sedih atau apa ;)

kawan istimewa ??
hurmm takpelahh,
sekarang pon tengah cuba nak buat hal masing-masing,
cuba nak ubah diri sendiri supaya tak bergantung dekat dia je,
supaya tak terasa nak gaduh je,
asyik-asyik dia yang salah,
asyik-asyik dia nak mengalah, 
die pon maybe penat nak layan dah,
so i'm trying not to depend on him,
trying to be strong girl :')

TAPIIIIIII.........
hurm susah untuk seorang yang bernama Atiqah Nabilah,
lebih kurang 3 minggu dah buat haluan sendiri,
membz kan diri supaya tak sedih dah,
tak nangis dah,
tak moody dah,
yer dalam chat happy je,
dalam hati aku jelah yang tahu,
aku simpan seketat yang boleh sekarang ni,
aku taknak lukakan hati org lain dah dengan sikap aku ni,
takpe aku nangis sensorang,
takpe aku tak happy sensorang,
takpe aku sedih sensorang,
takpe aku lapar sensorang,
aku kena kuat hadap semua ni,
Allah ade kan utk jaga aku,
ape yang nak dirisaukan,

Atiqah Nabilah tak boleh nak jadi seorang yang sangat lemah sekarang ni,
Atiqah Nabilah kena jadi seorang yang sangat kuat,
no crying, no moody, semua no laa.
harap Atiqah Nabilah kuat 
KUAT!!!!!!!!!!!!!! 

LAGU NI SALAH SATU CARA NAK NAIKKAN SEMANGAT YANG DAH LAMA DOWN !!!
FIGHTINGGGG!!!!!!!!





No comments :

Post a Comment