Friday 14 February 2014

MENGHITUNG HARI

assalamualaikumm

menghitung hari ?? ape yang menghitung hari nye haha yerlah menghitung hari untuk nak balik ke uum sintokyo yang tercinta :p haishh kalau boleh memang tak nak balik tapi nak buat mcm mane study kene diteruskan haha baru sem1 nak masok sem2 kan , jaoh lagi haa nak pergi nye,, result sem 1 pon alhamdulillah lah boleh tahan jugak,, walaupon tak de dalam dean list pon tapi aku bersyukur lah jugak,, ape ape pon untuk sem2 nie memang aku akan usaha lebih siket untuk naik kan siket pointer aku,, yeah!!!!! bersemangat waja pulakkk,, karang ckp jek lebih2 tengok kang lain jadi haha harap harap tak lah mcm tu huhu i will try my best :)

ehhhhh!! silap nak ckp pasal aku nak balik uum dah nie, haishhh tak bersemangat beoi aku nak balik nie,, barang pon tak packing lagi padahal esok dah nak bertolak nak balik huhu nak buat macam mane mood takde lagi nak packing nye hahaha



haaaa !! pintu nie lah yang akan menyambut aku besok haha nie pintu utama uum :) bangga lah jugak dengan keindahan uum nie huhutapi nanti nanti aku nak balik tak masok pon dalam campus, aku punye dpp kat luar haaaaa 


nielah aku punye dpp hihi takde lah secantek mane pon huhu tapi aku tetepa bersyukur haha nanti nie lah yang akan menyambut aku balik huhu ape ape pon tak ready lagi nak balik sane haha nak kene amek mood study cepat cepat nie hahaha  sementara nak amek mood nak balik uum jom kite tengok uum hihi 


haa nie air panjut yang ade kat dalam uum tu,, cantek sgt,,, nie malam punye,, siang siang pon kadang2 jek die bukak air panjut tu, kalua bukak ape lagi amek kesempatan lah nak snap pic hahahaha tu jelah kan koje kami hihi lagi nie haa ade geng baru haa dulu berdua dengan wanie, sekarang dah berempat huhu wanie amal zati n aku huhu 


yang nie pulakk dewan muazam shah tak pon name pendek nye DMAS huhu aku nak snap pic kat sini bile aku dah grad nanti huuh nampak tak nak berangan hahaha tapi takpe harap harap aku lepas nak grad kat sini huhu dewan nie boleh jadi tempat jawab exam jugak, aku ade sekali jek masok untuk jawab exam mase sem lepas lah huh sem depan depan nie taktaw lahh haha 

tu jek yang mampu haha okelah takat nie je mampu nak mengupdate sebelom nak balik uum huhuhu k daaaaaaa wasalammmmmm ;)






No comments :

Post a Comment