Tuesday 25 February 2014

BAHAGIA :)

jawab taw,, kalau tak jawab dosa huhuhu ;))






alhamdulillah aku telah selamat sampai di uum sintokyo :) dah nak masok 2mingu dah aku di sintokyo ,, mula mula memang lah macam takde mood jek nak balik,, nak study pon tak berapa nak nak rajin,, tapi dah nak masok 2 minggu nie ade jugak lah bersemangat nye,, sem baru then azam pon kene  baru huhu :) poyo takk gagagaga tapimemang aku nak kan dean list,, aku nye result sem satu alhamdulillah okey jep..walaupon tak dapatdean tapi i will try my best.. aku nak buktikan kat abgabg aku yang org dok kat sintok nie yang hutan nie yang banyak kera nie boleh jugak dapat dean list,, amin,, insyallah ade rezki boleh lah dapat 4flat,,, aminnnn :) tapi niat kene tetap jugak kerana
 ALLAH SWT, :) hohoho

uum here we go!! chaiyok! chaiyok!!!!


dah cerita pasai sintokyo, then ade jugak lah kemusykilan di uum nie,, huhu aku pelik bile balik uum jep mesti sakit tu sakit nie,, haihhh pelik pelik,, mamma kate sebab kat u nie byk pikir dengan stress die lagi,, yang si dia pon cakap cmtu, kate kat u nie tempat belajar bukan tempat nak rehatt,, oke aku akuii lah,, tapi tulahh mcm mcm nak sakit nye,, pening pale lah sakit gigi lah batuk lah selsema lah, hahahaha macam macammm,, memang aku akui jugak mang sem 2 nie byk gak yang aku stress,, dengan subjek yang tough tough semuanya ,, fuhhhh! tapi tak boleh mengeluh betol tak,, baru sem 2 belom sem last lagi mcm kak anum ( rumate uum ), kak anum dah nak habis dah , sem depan tak taw dapat rumate mcm kak anum ke tak .. hurmmmm harap aku ngan myra dapatlah bilik same nanti :)

moaddd anda ????


tapi aku hepy jugak lah dudok kat sini,, ade ramai member2 kan :) boleh jenjelan,, huhu kite kene sentiasa think positive kan ,, huhu and aku pon rase gembira, terharu, bahagia, macam macam lagi lah,, huhu lagi lagi bile pagi pagi hihi kadang kadang pagi pagi dia dah mcj huhu semangat jepp pagi tuhh, huhu slalu jugak lah,, tapi suke beno dok reply yang mcm malam semamlam punye mcj, haishhh saboo jelahh,, takpe sabar itu separuh daripada iman kan, huhu so kene paham jugak lah kan,, aku lame lame dah biase sgt lah,, tak reply lame tu dah tido lah tu,, suke tak gtaw :P hashhh tapi takpelah esok nye ade jugak dia mcj kan huhu yang pentingokey kan huhuhu :)

ditujukan dekat sesape jelah yang terasa hukhukhuk <3 :*



happy alwayss :) nothing to worry !! k lah nak pergi kelas dah,, nie hanya sebuah persinggahan hihi wasalammm :)


No comments :

Post a Comment