Wednesday 14 May 2014

SI DIA :)

Assalamulaikum dan salam sejahtera diucapkan kepada semua saudara dan saudari yang ade membace belogg saya ini,, hahahahahahaha nampak tak poyo diaa hahaha.. sapee jelah yang nak bace belog aku nie pon kuangkuangkuang,, tak menarik langsung aku rase hahaha aku buat sebab suka suka jep luahan perasaan kan hihihi ;)


hari ini terdetik nak mengarang benda nie huhu,, tak taw lah nape,, huhu saya tengah belajar untuk menyayangi dan untuk disayangi,, acewahh lagi sekali jiwangg haha. taktaw lah nak ckp aku nie boleh tahan lah macam susah nak pecaye kat laki nie,, tapi taktaw macam mane boleh tersangkut ekk ?? hahaha mcm kelakar jep,, tapi tu lah kenyataan nye,, huhu nak tawu ke siapakah gerangan nye ?/ hehehe jap yerrr


haaaaaa... tu lah si dia nye,, hehehehe bukan sengaja taknak tunjuk, tapi memang takleh tunjuk,, hoho maluu dehh heeee,, tamak giler aku makan aiskrim 2 haha, orang blanje kan,, kite terima,, hahahah poyoss punye ayat baq hanggg !! hahaha




maluu nak tulis,,, tapi ape ape jelah, :) semoga ape yang didoakan dimakbulkan dengan doa kawan kawan :) aku taktaw nak tulis ape dah,, nak hilangkan stress jap soo idea nak menyambung ayat aku disini hahaha ,, gambar tu hanya hiasan k, takde kene mengena dengan sesape pon k,, huhuhu kecuali kalau ade yang terase hehehehe ;) 

~WASALAM~

No comments :

Post a Comment