Wednesday 24 December 2014

NOT IN MOOD :(

ASSALAMUALAIKUM ..


okay maybe ni permulaan yang sgt tak best. tapi nilah satu satu nya tempat luahan aku yang paling setia. ape je aku luhkan mesti dia dgr. hurmm arini seriusly memang aku dalam keadaan mood yang okay. mood aku sgt sgt tak okay. macam macam boleh buat aku marah, sedih, geram, tak happy, sentap, makan dalam and macam macam lah lagi.. 

dari start aku bngun pagi memang aku take mood langsung sampaikan dgn rumet aku pon kdg aku buat taktaw je.. die pon dah taw dah aku diam je t tak byk ckp lah die,, aku konon nya nak study pagi tadi tapi sebab malas + buku process writting takde + note eko ade kawan pinjam. so aku buat keputusan aku main sudoku je pagi tadi. byk jugak lah yg aku dapat buat. kalau sape yg chat o mcj aku pg tadi pandai2 a pikir nape reply pendek2. so aku takde mood jgn nak kcau emosi aku, tak pasai2 kene marah pulak..

aku jenis aku kalau aku marah kalau aku sedih kalau aku ase nak nanges aku akan luhkan kat kawan yang aku rapat. tapi arini aku try taknak luahkan kat org o sape2, aku try nak jadi happy jugak walaupon aku sakit nak tahan bnde tu.. aku terasa ngan org tu tapi aku still boleh terima and aku menghappykan diri sendiri jugak. tapi realitinya aku kat bilik mcm seksa perasaan sendir. tapi better seksa perasaan sendiri dari nak seksa perasaan org kan. kita pon kne jaga hati org jugak. kalau org boleh jaga hati kita nape kita takleh nak jaga hati org kan,. 

nak dijadikan cerita bertambah sedih arini aku dapat berita pasal keadaan bnjir kat pantai timur. tak tawu kenapa aku risau sgt. aku takot sgt. memang aku sedih giler bile tengok gambar banjir tu. tiba tiba trengat kawan kawan aku yang still berjuang untuk final exam yang berada at belah kelantan, terengganu and pahang.   aku berdoa semoga diorg semua baik baik aja. semua kawan kawan aku yang ada kat area banjiraku cntact. aku risau sgt. maybe aku taknak kehilangan kawan aku lagi setelah aku dah hilang seorg kawn aku :'( semoga berada dalam keadaan baik kawan :')

sampai ptg sikit makin kurang kot geram tu tapi still ade badmood lagi. bawak ke malam. entah ape yang akurasa ntahh. aku cuba utk bertahan. masih try nak buat buat happy . lepas dah chat ngan group senyum senyum sat. tengah malam mamma chat. aku tak tahan dah sebenarnya. aku dah tahan satu hari ni.. bile mamma tnye and mamma suh ckp gak taim tu gak air mata aku mengalir.. tanpa aku leh kwal. naseb baik rumetaku dah tido. tkde la perasan sgt. at last aku memang tak boleh nak pendam sorang sorang. aku kne cerita at sahabat aku jugak. teruk jgklh nanges nye pon. aku dah citer tapi still ade saki baki nak nanges and last sekali aku nanges sensorang jugak. but it sokay tu pon  maybe boleh tunjuk aku lagi kuatdr sebelom ni. sebelom ni nak nanges at org je. tapi skang ade improvement aku akan nanges sensorang rasa sedih sensorang. so aku nanges sepuas puas nya tapi tak puas jugak. so aku luahkan kat sini. memang tak dinafikan sedih tapi aku kne kuat !! 

tapi skang inshallah okay dah kot :) dah kurang dah sikit ap yg aku rasa dari pg tadi. harap esok pagi tayah nak badmood lagi. aku taknak perasaan tuu. aku taknak nanges jep.. aku nak exam ni. kne kuatt sikittttttt! hurmm okay lahhh . ase nak tido. walaupon mata taknak pejam tapi kne pejam jugak. semoga esok akan terus kuat dan kuat :) semalat malamm bloggggg panda :) Assalamualaikum :')

updated by :
bebe
0254 am 
25 disember 2014

No comments :

Post a Comment