Tuesday 9 December 2014

Quiz online Economy + Quiz Probability and Statistics

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT PAGI:)

Sekarang jam menunjukkan pukul 0403am. dan harini masih berjaga utk study. hurmm minggu yg sgt stress asenye bg aku, sebenarnya aku dah sakit kepala tapi disebabkan aku minum nescafe, mata aku memang tak boleh pejam.  semua ini disebabkan esok aku ade kuiz untuk chapter 3 proba. proba ni mang subject killer a sem ni -_- selepas java and now proba pulak.. aku cuba dah utk study bersungguh2 tapi tulah kalau aku sungguh2 aku takot aku akan sakit. 

dah la aku jenis taknak makan ubatthen kalau sakit pergh taktaw nak ckp. bukan nak seksa diri taknak makan ubat tapi sebab aku memang tak boleh nak telan ubat. ape yg allergic sgt ntah. sem lepas teruk gak a sakit kepala aku sampai aku pegi cek PKU then doktor kata aku stress + maybe migrain. so ntah la.. 

sem ni aku taknak lah mcm tu lagi. tapi skang ni mang aku ngaku aku stress gilaaa baq hanggg !! dengan esok aku nak kuiz then tadi baru jawab kuiz online eco. aku redha ape yg aku jawab.. dah cuba sehabis bauk dah tu,. boleh pecah otak bile pikir2 balik.. tapi nak buat mcm mana , S.T.U.D.E.N.T. aku harap sem ni aku boleh bertahan utk menghadapi jalan berliku lagi beronak duri.. phuiii hahaha

sekarang ni online kuiz dah lepas tapi kuiz utk proba belom lagi.  hurmm aku ase kepala aku dah start sakit dah, nak teruskan takot akan effect esok pulak kan. sebelom jadi lagi teruk moh bg aku rilex kan otak jap yer.. doakan kejayaan utk aku yek :) dan semoga aku kuat utk hadapi semua ni :')


WASALAM

No comments :

Post a Comment